2014. január 23., csütörtök

Jégvarázs - Olaf

Nem igazán szoktam formatortákat készíteni (sem enni - bár, ha jobban belegondolok: tortát úgy általában véve nem is szoktam enni, vagy mégis... vagy ez mindegy is :-) - nem is szeretem igazán és nincs is túl sok gyakorlatom benne (Szerintem a torta az kerek :-) belül pedig tészta-krém-tészta-krém... egymástól viszonylag jól elhatárolható rétegekben!) . De, ha egy kisgyereknek ez a kívánsága, mit lehet tenni? :-D
Mondjuk Farkas Vilmos Olaf tortája fényévekkel jobb, de ha jól belegondolok, akkor a villamosos tortákon kívül (amiket mondjuk eleve püspökkenyér formában sütöttem meg és nem is igazán kellett "faragni" rajtuk) még nem is csináltam ilyesmit :-DDD. Szóval mégsem panaszkodom.
Főleg, hogy a kis szülinapos imádta :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése