2010. december 30., csütörtök

Az almalé átlényegülése

Bár régóta terveztem, most mégis - bor hiányában - a kényszer szülte, hogy elkészült.
Nemrég úgy alakult, hogy a bor-készletünk hirtelen - egy éjszaka alatt - lenullázódott (csak egy - ajándékba adott, de itt felejtett - üveg maradt, amit mégsem használhattam el forralt bornak, hátha bejelentkezik érte aki kapta - feltéve, hogy emlékszik még rá...). Ma este viszont újabb vendégünk volt, akit semmivel nem tudtunk megkínálni, és mentő ötletként eszembe jutott ez az almás cucc, ami majdnem olyan mint a forralt bor.























1 l almalé (100%-os)
2 rúd fahéj
6-8 szem szegfűszeg
1 csillagánizs
1 citromkarika

Minden összeforraltam. Kész. Ennyi a recept.
Nekem kicsit édes volt, úgyhogy legközelebb teszek hozzá legalább 2 dl vizet is. Ja, és P. megjegyezte, hogy finom, de volt valami fura utóíze. Ilyenkor általában azt szoktam mondani, hogy én nem éreztem semmit, de most bevallottam, hogy a csillagánizs lehetett a hibás. Szóval legközelebb azt is hanyagolni fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése