2011. május 15., vasárnap

Energialekötő kókuszgolyó

Máskor örülök neki, ha le tudok ülni nyugiban fél órára délután, amíg az egyéves alszik, de tegnap még ezt a kis időt is a konyhában töltöttem inkább. Volt itthon némi meggy - a múltkori muffinból maradt meg a fél doboz -  meg találtam egy fél zacskó darált háztartási kekszet is. Ez lett belőle.
Vaj nélkül készült, mert nem akartam, hogy nagyon tömény legyen.























Volt benne:

30 dkg darált keksz
8 dkg porcukor
1/4 dl meggylé (ami a fagyasztott meggyből kiolvadt)
1/4 dl sütőrum
1 dl kávé
3-4 ek. lekvár
3 púpos ek. kakaópor

meggy
kókuszreszelék

Mindent össze. A közepükbe meggy. Kókuszba bele. Ennyi.
Legközelebb kicsi több cukrot teszek bele, és kicsit több rumot. Vagy kávét. Nekem olyan semmilyen ízű volt kicsit. De lehet, hogy legközelebb anyukám keksztekercsének a receptjéből csinálom, mert úgyis mindig ahhoz viszonyítom, és akkor legalább tuti szeretni fogom én is!























Mondjuk azért így is elkopik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése