2011. május 23., hétfő

Túl sok banán + túl sok csoki = csokis-banános süti

A beteg- illetve gyereklátogatóba vitt "jutalomfalatok" toplistáján tuti benne van az első ötben a banán és a csoki. Csokiból éppen ezért (illetve ezen kívül is...) mindig sokkal több van itthon, mint amennyit meg tudnánk enni... Most ugyanez lett a helyzet a banánnal is.
Ha tél lenne, csokifondüt csinálnék, de nincs, úgyhogy banános-csokis süti lett belőle.
Az alap recept állítólag a TV paprika valamelyik műsorából származik, de én Mirelle blogján bukkantam rá.























Banános-csokis süti:

30 dkg rétesliszt
1 cs. sütőpor
4 egész tojás
25 dkg barnacukor
25 dkg margarin
4 db érett banán
csoki (kockákra vágva / darabokra törve)

A banánt összenyomkodtam, összekevertem a többi hozzávalóval, és a végén beleszórtam a kockákra vágott csokit is. 200 fokon kb. fél óra alatt megsült.























Nagyon gyorsan elkészült, és tényleg napokig friss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése